دیالیز است نه تنها گزینه برای مرحله 4 بیمار بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز است نه تنها گزینه برای مرحله 4 بیمار بیماری کلیوی


چه کاری می تواند شما را از گزارش آزمون بالا می دانید؟ یک داستان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang پشت آن دو گزارش آزمون رخ داده باشد. اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

OH سلیمان کره ای اما در حال حاضر زندگی در امریکا است، او یک بیمار بیماری کلیوی مرحله 4 است. قبل از آمدن به اینجا کراتینین سرم خود 445، اسید اوریک 517 بود، همچنین دارای مقدار زیادی از نشت پروتئین، پروتئین در ادرار 3.93g بود. برای درمان بیماری خود، او نه تنها روش های بسیاری در کره، دارو نیز تلاش در امریکا، هنوز هیچ بهبود تلاش، دکتر خود نشان او را به آماده شدن برای دیالیز.

به منظور به دنبال درمان بیشتر، او را به ما کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری برای درمان است. پس از 20 روز درمان، کراتینین سرم خود کاهش می یابد به 430، اسید اوریک به 164. کاهش پس از درمان 10 روز دیگر، کراتینین سرم خود کاهش می یابد به 379. همچنین پروتئین خود در ادرار نیز خیلی بهتر شده، پروتئین در ادرار کاهش می یابد از 3.93g به 1.86g.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان او در بیمارستان ما دریافت و یا می خواهید برای جلوگیری از بیماری دیالیز و کلیه خوبی کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما .

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: